Friday, December 26, 2008

Sekitar Annual Dinner

Annual dinner dah berlalu. Nak gak le cerita-ceriti, kongsi2 le mana yang patut. Meriah gak la malam tu..tapi walaupun temanya blink2..tak sumer yang mengikut esp guys...nampaknya dorang rembat je mana yang sempat. Dah namanya lelaki, mana le dorang nak blink2 ni unless yang separuh2...sakan gak le dress up dorang ni...apart of make up yang menampakkan wajah sikit berbeza (Abang Azman Mahmud sampai tak kenal saya ek...beza sangatkah?) aku biasa2 saja...cuma pakai dress yang sekali pandang mirip flight attendance je...syok le si Petah menyakat. Katanya, "u nak tempatkan i kat kelas mana; business class ke, first class?", "economy class," jawabku selamba...hahaha si Petah, bila bab mengusik dia la yang paling fasih. Tapi malam tu, senyap je dia...dok menyengih sana-sini. Agaknya, mencari mangsa nak diusik le tu.

Tapi, ramai gak la yang dress up sakan. Si Suhana dah bermata coklat, Tajul Ansar gah ngan t-shirt Superman, bersubang dan pakai rantai cam penyanyi hip hop 50 cent, Azizul grafik suami-isteri (menang best dress for couple) sepakat mengenakan costume ala2 broadway (pendapat aku la), Rozdan (menang best dress for male) satu badan lip-lap...dah macam lampu kelip2 berjalan dah aku tengok (dulu2 lampu ni sering dijadikan hiasan pelengkap pelamin dan sampai sekarang ni popular kala menyambut raya), CSI pun tak ketinggalan melaram, silau plak mata aku yang duduk di meja berdekatan...aku ingatkan dia sapu best woman dress...rupa2nya belum mampu memikat juri ek...takpe, cuba lagi tahun depan...

Hadiah memang meletops...ada pakej pelancongan ke Australia, Bandung dan Bali, notebook dari Acer dan Dell, handhope E & N series sumbangan Nokia, Barang kemas including cincin, rantai dan loket Habib Jewel, TV LCD 42 inc, branded watches dan banyak lagi. Aku hanya mampu senaraikan je la tapi haram tak menang. Selalu tak bernasib baikkan? Apa nak buat... Ada tidak pun dapat top up prepaid DIGI wort RM100 ( mak tak pakai DIGI la plak...)..yang ni tak leh considered Lucky Draw sebab semua orang ada hadiahnya masing2... cuma hadiah tu grand atau tidak je..

Over all, malam tu enjoy la gak..tambah2 mendengar Anuar Zain celup menyanyi dalam pertandingan karaoke. Sebijik cakap lu..paling tak sangka muka dia punya la belia...ala2 Haziq AF4 tu...tapi sangat le talented tu..macam histeria kami2 semua bila dia tarik suara...hahaha...sungguh le bakat terpendam.

Majlis habis cepat...lagi 10 minit to 12 am...no hanky panky..bagus le...aku suka majlis ringkas tapi capai maksud. Cuma tahun hadapan kalu ada lagi, naknya ada le lucky draw untuk aku ek...lagi best kalu dapat grand prize..hahahaah...angan2..tak pe angan2 tu percuma...tak kena bayo

3 comments:

Anonymous said...

mana gambonye ben...

ennieva fauzi said...

gambonya akan menyusul...terlalu seronok sampai lupa nak begambo hehehe

Anonymous said...

hehhe gumbira tul eh

http://lavender-jmkjunk8.blogspot.com/

ko tgk la blog aku tu kot2 nk tempah htran ko ker ehekss