Wednesday, December 17, 2008

mati rasa

Hampir 8 malam namun masih belum pulang. Lama jugak ye aku tak update blog ni, sampai naik bersawang dah rasanya. Yang sebenarnya fikiran aku berserabut, bukan pasal keje tapi ntah apa2 kesah datang bertandang. Menyenakkan hati, menyemak minda. Dah sampai tahap malas nak berfikir. Lepas satu, satu membuat wajah jadi keruh, fikiran jadi keruh.

Entah sampai bila...entah bila tahun kan reda...biar lah kerana aku sudah malas nak berfikir. Aku sudah jelak dan muak. Aku sudah mati rasa dan jiwa serasa binasa di dalam. Biarlah, andai begini suratan takdir kerana tiada apa lagi yang boleh aku lakukan....

3 comments:

INTAN said...

bunyi mcm putus asa

rynas said...

nape nie Ben???
datang dr hati atau dibibir sajer??

ennieva fauzi said...

dari hati yang tulus suci