Saturday, September 27, 2008

Seducing Mr Perfect

Hari ni mostly team Berita Minggu cuti raya..tinggal le aku sorang bekerja sampai selasa...Ram, housemate pun balik malam ni...sengsorang gak le aku kat rumah..alahai sayu dan sepinya...

Malam ni aku nak buat apa ek...korang rasa kalu aku gi nengok wayang ok tak? Tapi macam tak ada yang best jer...maklum le aku bab movie ni, choosy sket...kalu aku rasa worth it tengok, i'll go for it. Kalu aku rasa cam hampeh jer..tak kuasa nak gi tengok..buat serabut kepala jer..talking about movie...korang penah tak tengok Seducing Mr Perfect..act, its a korean movie. Dilakonkan hero terhangat Korea Danniel Henney...mak aih giler tul aku ngan mamat ni...aku rasa dah lebeh lima kali kot aku tengok movie ni semata2 tangkap cintan ngan di Danniel ni...

Tapi, movie ni pun full of lesson la...esp. bagi u all yang baru nak belajar bercinta ataupun ada dendam kesumat ngan kaum adam ni..kiranya, u all nak kenakan balik dorang yang banyak melukakan hati korang...yang bagusnya, karyanya dari perpekstif lelaki sebab baik pengarah, penulis skrip, lakon layar, semuanya membabitkan kaum adam ni...tentulah mereka lebih mengerti dan tau macam mana nak kenakan kaum sendiri ye tak..tentulah mereka lebih paham hati budi dan sepak terajang dunia mereka...kalu tak caya cuba la korang tonton...sure lepas ni boipren, suami dan boss (aik...interframe jugak) gelisah dan tak senang duduk gara2 takot dikenakan korang hahaha...cuba jangan tak cuba.

No comments: