Friday, September 19, 2008

Hari ke 19 puasa

Sedar tak sedar dah 19 hari puasa ye...pejam celik, pejam celik, minggu depan dah nak raya...aku tak le excited sangat sebab tak dapat cuti beb...dua hari tu la cuti aku...balik kampung pun after working hours petang selasa tu...drive sengsorang plak tu...last year ada gak cousin aku, si Kapten Hasrul temankan...sekarang ni dia dah pun ada kereta sendiri...alamat aku balik seoranng le...last year dibantainya kami melalak dalam kereta, duet lagu si Acha & Irwansyah...satu kaset dua tiga kali putar...naik jelak hahaha...mana taknya, jam punya pasal 3 pagi baru sampai umah...yang teruknya aku, si driver...kapten 'cacat kaki'...hahaha tak de lesen ler maknanya tu...

Kat sini meriah betul ngan hamper, paling sakan entertainment desk le..macam2 jenis ada, kami dok memandang je la...econ desk pun sakan gak terima hamper, syok tengok dorang bagi2 sesama sendiri...semalam, tengah syok menaip tetiba si Supian (econ desk) datang hulur pulut kuning, rendang dan kurma...aik takkan masuk jawi sekali lagi kot hahahaha..rupa2nya one of the big company sponsor, dia tolong sampaikan je..hahaha...aku, Fiza & Angah memula senyum sumbing, hilang je kelibat dia berdekah2 kitaorang ketawa...mana taknya si Pian ni bukannya biasa bercakap ngan pompuan lebeh2 lagi anak dara plus mak dara vouge cam kita orang (perasan gilers)...tup2 mau plak berkongsi rezeki, berbagi pulut..cewah...Angah, apa lagi...jual la minyak urat kat Pian hahahaha....toksah diharap pada Zef, sebab si Superman tu dah ada Loisnya..jangan marah Ngah, nanti kita reramai gi makan kat Pizza Hut, Fiza nak banjer hehehe





No comments: