Thursday, September 18, 2008

Cerita hari Khamis

Hari Khamis macam biasalah jadi penunggu opis...hari ni jugak ler aku berpeluang update blog...bersantai2 sket depan pc walaupun aku lebih suka bersantai2 atas katil hahahaha...mak aih, bestnya dapat bergolek-golek di katil aku yang bersaiz queen tu...dan, alangkah indahnya menghampar kepala di bantal aku yang gebu2 tu..lagi satu peel aku, kalu tidur bantal tak cukup satu...sekurang2nya kena ada 6 biji bantal campur satu teddy bear hahaha...tapi menjelang subuh je...bantal ntah ke mana, bear entah tercampak ke mana...kiranya aku ni lasak jugak le orangnya walaupun nampak cam lembut..lembut ke uolsss...hehehe...dulu ada sorang kawan ni suka perli aku kalu aku nak tido...jaga2, katanya..nanti momok tumpang tido sekali...hahahaha aku takut dia le yang jadi momoknya...

Sorang Graphic artist aku kat sini pun suka sangat memerli aku kalau setiap kali dia tanya, "ko ni buat apa le nak balik cepat? Bukannya ada laki kat rumah..." , jawapan aku cukup simple, "Nak tido la...ngantuk ni...", nak tau apa kata dia..."memang le ko ni kaki tido..."hahaha..aku hanya mampu gelak je...lantak le nak cakap apa...mana dia tau mata aku ni payah nak pejam..terbedik2 atas katil tu..masuk tido kol 12..kol 2pagi kadang2 baru lelap...aku pun tak tau kenapa le payah beno aku ni nak tido...nak kata memikirkan pasal tsunami politik negara tak juga...walaupun, aku harap Anwar lupakan saja niatnya nak jadi PM tu...sebab aku rasa, pemimpin sepatutnya dipilih, bukan memilih diri sendiri...

Key le, aku nak check lay out ni...rasanya katil gebu aku tu dah memanggil2 aku tu...teddy bear aku yang bernama Justin (gara2 gilakan Justin Timberlake) macam merengek2 mintak dipeluk...hehehe cian dia...kekurangan kasih sayang...
Till then, chow dulu...

3 comments:

rynas said...

Ben bestnyerkan bila tido tanpa diganggu...cam aku ler time bujang2 dulu letak kepala jer terus tido. TTp skang nie jgn harap ler dapat tido lama 4 jam tu pun dah cukup dah.

ennieva fauzi said...

tie apa nama blog ko tie? aku nak add dalam blog aku ler...cik ton plak...apa nama blognya?

INTAN said...

aku dh lama x bangun tido lambat...paling lambat kui 8 pagi...huhu..weekend pun bangun cam biasa...xde nikmat tido dh bg insan yg bernama aku...