Thursday, September 11, 2008

Satu Penyakit....

Ni satu lagi penyakit...hari tu bukan main lagi berkobar-kobar nak berkecimpung sebagai blogger...sekarang ni mak oi..banyaknya Vitamin M aku ni...bukan setakat blog je..nak menyiapkan artikel untuk rencana next week pun bukan la main malasnya..jenuh berkalih sana-sini, dah naik juling mata ni dok browsing 'alam maya', duduk tak kena, berdiri lagi tak kena...aku dok cam ni gak...agaknya, ni la yang orang kata writer block kot...oh Tuhan, tolong lah hambaMU ini...datangkanlah ilham di minda aku yang semakin tepu dan sebu dengan bermacam benda ni...

Syok aku tengok blok Miss T-Rex (Mrs sekarang)...bukan main sakan...siap gambo segala...mak aih..rajinnya ko Tan...mana ko cari masa? Pandai ko menggunakan 24 hour yang Allah bagi ek..sedangkan aku, kalau boleh nak 36 jam satu ari...tamak sungguh aku ni no...

La ni..orang dok riuh nak berbuka posa kat cafe (Scomi sponsor)...wah..makan free memang sedap ek...yang tak laratnya, tak sanggupnya..jenuh le berebut2...satu perkara yang paling aku tak suka di dunia...tapi mengenangkan kata orang tua2, rezeki jangan ditolak, terpaksa la aku menghadirkan diri gak...(wah..macam le dia ni penting bebeno ek...)

Alamak, naip dok naip, dah lengang rupa2nya opis2 ni...nampaknya aku kena le macam orang lain gak..turun berbukak posa sekali...akhirnya...hahahaha

7 comments:

INTAN said...

aku berpeluang update bila mlm ari...tu pn bln posa ni...xdan sbb cpt beno ngantuk.....

biasanya....weekend le masa utk update....aku wat 6 7 entry terus alang2 update...huhuhu

ennieva fauzi said...

tak le...mood nak menulis tu tan..yang bukan semua orang buleh dapat tuh...

apapun, aku respek abes ngan blog ko yang colorful tu...congrats...

to me..aza aza fighting hehehe

INTAN said...

terpaksa le adakan mood tu ben...sbb aku yg ye ye nk ada blog...heheh....

rynas said...

Benie..aku baru jer melayari blog ko...selamat membuat blog yerr..semoga berterusan hendaknya cam Intan...jeles aku tengok blog dia..

ennieva fauzi said...

blog intan buat aku terliur tie..sebab banyak sangat makanan hahahaha...saje je si intan ni tau...

Anonymous said...

Selamat berblog

jmkjunk.blogspot.com

INTAN said...

hahahaha.....blog aku tu penuh gan makanan...tp majoriti nya bkn dr hasil jemari aku ni hah...hahha