Saturday, October 18, 2008

Tag

Tag daripada CT...

Top 2 things found in your wallet as always:
1. Cards
2. RM & cents

Top 2 things to do when i’m sad:
1. pray had - Allah ya rabbi azza wajalla
2. dok dendiam dalam bilik

Top 2 songs you can listen to again and again:
1. Full House soundtrack
2. yang menenangkan - terbaru aku suka Ayat2 Cinta dan Atas Nama Cinta - both by Rossa (jiwang gak aku ni)

Top 2 reasons to watch television:
1. Malangnya selalu tak de mase nengok tv (selalunya aku le heroin - meaning tv nengok aku ler)
2. now, i'm addicted to Friends and The Moment of Truth (suka tengok kebodohan manusia mengejar duit...inmoral tul la)

Top 2 places I’d want to visit 10 years from now:
1. Makkah al Mukaramah
2. Korea Darul Takzim (kata Nazmmy Sanusi...bila ni yeop kita nak ke sana?)

Top 2 current obsessions:
1. Novels
2. hahaha yang ni secret (Cik Lily jangan senyum)

Top 2 favorite nickname:
1. Ben
2. Benjy

Top 2 favorite food:
1. cookies
2. Curry puff (pergh eja omputeh..rindu plak ngan karipap Kak Lin...pakar dia ni, bab karipap ngan challenge dia)

Top 2 favorite snacks:
1. Mr Potatoes
2. Munchy wafer

Top 2 favorite website:
1. non specific ler...
2. semua bantai

Top 2 goals you want to accomplish:
1. Tetap rahsia
2. Limpahkah kemewahan pada keluarga aku..Insya Allah.

Top 2 favorite to do:
1. Lately, aku memang lack of sleeps..jadi, itu le yang aku nak buat..mmm sedapnya tido
2. Jalan2 cari makan, kutip pengalaman. Aku nak pusing dunia.

Top 2 favorite places:
1. Of course, kampungku yang indah permai
2. Kawasan pantai dan pergunungan. Historical sites pun best gak.

Top 2 things i can’t wait to happen:
1. hahahaha...malas nak cerita
2. hahahaha...kelakau le soalan ni..aci skip tak?

Top 2 places where I love to shop:
1. MPH
2. Semua tempat jualan murah seluruh dunia. Perfume shop di Vienna buleh buat aku gila gak

Top 2 persons to tag:
1. Angah
2. Fiza

AKU- Bila aku buleh balik ni? Story tak release lagi nih..aku nak tido uwaaa

6 comments:

INTAN said...

ari tu...aku ada tag ko.....bbrapa minggu lepas...sila wat homework ye...

rynas said...

ben..kol brapa balik nie???
Tan...aku pun baru ingat ko ada tag aku..tak jawab lagi adehhh laaa...

ennieva fauzi said...

aku balik kol 10 malam tie...

ha ah la, Tan...konyer cam complicatred sket...cam nak jawab exam paper Hamimadona jer...hehehe

kiranajoe said...

tag tu macamana nak wat haa?copy balik ke?then isi semula tempat yg patut diisi...kome aja la kiter

Cik Elie said...

ben, ko tak bagi aku senyum..tp entah kenapa aku senyum sampai tak leh nak tutup mulut dah...al maklumlah kan????? apa pun, usaha tangga kejayaan...

hafizahiszahanid said...

i glam you :)