Wednesday, October 29, 2008

Jamuan Aidil fitri

Tak sangka plak di saat akhir2 syawal ni ada jamuan hari raya lagi...sebetulnya memang aku tau Berita Harian akan adakah jamuan, tapi dek sebab sibuk sangat ngan keje terus terlupa. Bukan lupa tapi tak ingat (bukan ke sama ke?)...

Makanya hari ni, puas le aku menjamu selera. Buleh dikatakan ari ni aku memang betul2 makan ler...satay entah berapa cucuk masuk ke perut (ini memang bagi aku the best food in the world la)..hendak2nya satay Kajang..then, ada dua biji kek secret recepi, Hilton hotel, Sunway hotel (cantik keknya tapi rasanya entah le...), ada coffee cake, coklat yang sangat moistnya...aduh syurga dong ah...

Si Fiza suka bebenor ngan durian puff dari Armada Hotel. Memang sebijik rasa real durian la...cuma tak de bijik jer...aku sebagai orang Perak memang le hantu durian tapi gagah makan satu je la...perut ni tepu dek satay...banyak sungguh makanan, aku rasa le orang BH ni bukan pemakan orangnya...rasa sayang lak nengok banyak makanan tak berabis...hisss tapi apakan dayaku...kantung tak besar..dah sendat.

Alahai semua pihak yang sponsor dan bertungkus lumus menyiapkan hidangan...terima kasih daun keladi la yang mampu kuucapkan, lain kali buat lagi ek...:)

5 comments:

rynas said...

wow bestnyerr...dah lama tak g open house ada macam-macam. kat sini jgn harap ler...pot luck jerlah kalau tak jgn harap ler...terliur aku bila sebut satay Kajang..feberet tau..

INTAN said...

mana gambo?....

ennieva fauzi said...

lar..Tan..lupe ler..dok kusyuk makannyer hal hahahaha...aku kan ke pantang nengok kek...

hafizahiszahanid said...

ya, dia punya durian puff sebab bebenor yong!

kiranajoe said...

aku yg cuti neh telan liur jela kak ben yeee...ceiisshhh!