Friday, April 30, 2010

Hadiah Ulang Tahun

Jambangan mawar dari Suz..thanks a lot...u buat i terharu sangat Suz
Yang ni aku beli untuk diri sendiri...aih, saper kater motivasi diri tak penting...i feel motivated with this kind of reading material tau...lagipun, Dr Fadzillah Kamsah saper tak kenal kan?

Sweater Harajuku dari Kak Nurul..cantek...buleh pakai cuti2 Korea nanti...kata Angah, "kak Nie...macam sweater Geum Jan Di lah (heroin Boys Over Flowers)...."

T-shirt comel ni plak..pemberian Che Su...cute kan girl dalam shirt ni? Rambut pendek paras bahu, kata Sue "T-shirt ni ko sangat...aku nampak terus ingat ko..."Thanks Sue...sayang ko.

Walaupun birthday dah berlalu pada 21 April lalu...kawan2 baik hati kasi hadiah. Semuanya comel2 belaka dan satu kejutan buat aku yang pada mulanya bena tak bena menyambut hari jadi. Bukan apa, takut mengingati tua lah...rasa macam dah menghampiri ke warga emas pulak...

Pagi Hari Jadi datang kerja macam biasa dan seolah terlupa pulak that day was a big day for me. Tetiba Abang Sam dan Dipie datang menyanyikan "Allah, selamatkan kamu" disambut teman2...I think i was blushing during that time. Malunya bila rakan2 di desk lain menoleh dan menjenguk...yes, i'm extremely a bit shy...dalam lincah2 aku ni sangat penyegan orangnya. Itu aku mengaku.

Tetapi sekarang, i feel blessed lah. Umur menandakan pengalaman dan pengalaman membantu menjalani kehidupan sejahtera. Frankly speaking, aku rasa belum le matang sangat, masih childish, minat kartun, suka baca komik dan hantu cerita Korea. At the moment minat benar dengan Jang Geun Suk ( how i wish i could turn 10 years younger)..tapi pelan2 kayuh lah...lagipun, kalau kita happy, kita nampak young forever...bak kata Husni, gym instructor, " Saya ingat paling tinggi umur awak 25 la..." ye ke? hahaha thanks..nanti saya belanja awak Secret Recipe cake macam yang awak mintak..

Apapun, selamat menjalani hidup yang aman2 dan ceria untuk aku...semoga perjalanan yang masih panjang ini diberkati. Again, I feel blessed...

3 comments:

rynas said...

wah bestnyer dpt bunga..drp si dia tk bg bunga ke Ben? huhuhu...

ennieva fauzi said...

tunggu bunga2 cinta dia..ewahhh....ko pun macam tak kenal dia..ko ingat dia main ke bunga2 ni, walaupun dia memang nampaknya cam mat bunga? hahaha..apa aku cakap ni...ish

Rashidah Ibrahim said...

Selamat hari jadi, semoga panjang umur murah rezeki.