Thursday, January 22, 2009

Marahkah dia?

Aku mahukan kesunyian. Bersendiri. Tetapi tanpa sms darinya, kuakui dunia benar2 sepi. Banyak yang ingin diperkata tetapi lebih banyak tidak terungkap. Sudahnya kami ambil jalan selamat, bercerita tentang apa dibuat seharian. Aku dengan ceritanya, dia dengan kisahnya. Tetapi biasalah, kaum adam ni egonya tinggi, banyak yang disembunyi kalau tidak ditanya. Banyak yang cuba disorok kalau kita tak mencungkil. Hisss...letih betul lah tapi itulah yang seronoknya. Dan, kebetulan aku ni jenis suka provoke, apa lagi selalu jugalah bertikam lidah. Seorang kawan pernah berleter dengan ku, "tak bolehkah sesekali hidup dengan tenang? Cubalah jangan bagi dia marah..." aku tersenyum. Dalam hati kesian juga orang tu, tapi senyum macam tu je lah, bila bercakap dan bersms, balik semula perangai lama aku yang annoying nih...hahaha penat kan?

Nak tengok lay out jap..chow...:)

5 comments:

kiranajoe said...

hai kak ben...asyik ketuk story je, bila nak update blog...?

ennieva fauzi said...

akak sibuk la dik...hahaha..wahyu dari langit belum datang...

chikna said...
This comment has been removed by the author.
chikna said...

hi benz....ni akak yg paling tua masa kita gi bangsar south tadi...just want to say hi and jgn penat penatkan minda memikirkan ego lelaki yg ibarat api dlm sekam ada masa jd bara ada masa tinggi apinya..yg penting ia tak pernah padam...all the best sis on ur csi mission menyelam hati budi lelaki..yg pasti rumah idaman tetap menjadi pooojaaan hatiku he he

ennieva fauzi said...

akakku yang baik hati...hahaha...saya masih cetek dalam menilai lelaki..cewah..gitu...toksah kata kat luar..kat BH ni pun pelbagai ragam haha...macam2 gaya nengok...thanks sebab belanja kami White Coffee..murah rezeki akak..amin...