Thursday, December 2, 2010

Gambar2 Banding...

Setelah sekian lama, baru le dapat di'post' di sini...maaf le...hamba ingat janji2 hamba, cuma masa tidak mengizinkan...terlalu sibuk..Lepas Taiwan ari tu, ke Sarawak pulak...then, kena siapkan stok..sekarang ni je bernafasssss sket...:)

Suriani yang baik hati sedang membahagi2 gula2 pada anak2 Orang Asli..suka diorang bertemu kakak yang baik hati...semoga murah rezeki Su...

Satu perkara yang aku perasan, anak2 Orang Asli ni mendengar kata dan mahu berkawan. Kalau kita suruh berdiri, berdiri lah dia sampai la kita suruh duduk. Tengok tu, comel kan?
Jambatang yang menghubungkan Pekan Gerik dengan Pulau Banding...aku kagum dengan wayar elektrik yang merentang sungai. Dengar kata pemasangannya dilakukan masa zaman darurat, ketika tidak ada jambatan lagi...bayangkan betapa azab nak menyiapkannya...kita patut bersyukur kerana dapat mengecapi teknologi itu.
Fuh, sesekali si miss photographer ni pose..buleh tahan..dah rupe seniwati Saloma je cik Su ni...
Aku tumpang sekaki...memang nak nampakkan jambatan tu lebih dari aku yang kian aktif menternak badan ni huhuhu

Gembira tak terkata terserempak family gajah sedang mencari makan...gajah suka keluar senja...kebetulan kami balik lepas maghrib...teruja sesangat

Su apa lagi...terus capai kamera dan snap, snap..naluri photographer, cepat saja dia bertindak...

No comments: