Wednesday, April 29, 2009

Puan Seri ke?

Lega. Cepat plak aku submit story minggu ni...maklum le...seronok sangat sebab bos approve cuti. Bukan senang nak dapat cuti wooo...kena ikut turn. Ini le pertama kali aku apply cuti sejak bertukar kerja. Punya lama lah tak bercuti sampai dah lupa macam mana nikmatnya berehat dari kerja...nak tahu berapa hari aku apply? Seminggu? Dua minggu? Tak lah...cuma sehari saja...hahaha tapi seronoknya mengalahkan bercuti sebulan. Apa2 lah...janji dapat lepas gian, melepak di kampung. I need some fresh air ler...huhuhuhu...ikutkan malas dah hidup di hutan batu ni, apa nak buat dah Tan Sri belum nak pinang aku lagi hehe...Sebut pasal Tan Sri ni, teringat plak geng2 ke Taiwan itu hari yang dok menggelarkan aku Puan Seri...entah macam mana gelaran itu boleh timbul tak tau lah, yang pastinya melekat sampai sekarang.

Biarlah, apapun gelaran, yang empunya diri dok cam tu gak kan... yang mampu kulakukan berdoa dan terus berdoa, moga masin le mulut dorang tu hahaha...Insya Allah, aku tak lupakan korang walaupun Tan Sri berada di sebelah :) amboi, syoknya berangan2 kan...tak pe, tak kena bayo..kata orang Perak. Suka ati lah, janji bahagia!!!

5 comments:

INTAN said...

ye ye..kebahagian tu penting walau d mana pun kita berada..hehe

rynas said...

amin jadi puan seri...

ennieva fauzi said...

Insya Allah...harapnya Tan Sri muda lah yek...sedap sket mata memandang...amboi memilih..

Linda Hassan said...

teringat ler kat Tan Sri yang sorang tu....macho kan...masih jadi idola lagi ker.....

ennieva fauzi said...

Tan sri apa ye kak Lyn..Tan Sri Musa ye..ha betul2...