Saturday, November 15, 2008

Sunyi dalam riuh

Hari ni nak jumpa Menteri Pertanian..pc penyerahan memorandum Pertanian Sahabat Alam Malaysia (SAM) kepada Pak Menteri. Assign kol 11 tapi aku sampai opis awal sangat. Kol 9pagi dah tercatuk. Ada le sorang abang BH Online and En Azran, boss Central. Aku ngan dorang dah macam Bermuda Triangle dah hehehe...tiga segi..jangan cinta tiga segi dah le...hisss tak sanggup aku...

Boss aku pun tak mai lagi...ari Sabtu memang cam ni...opis macam dilanggar geruda...lengang je...sama ada bebudak kat sini assignment pagi atau dorang rasa cam malas sket nak ke opis hujung2 minggu...cam ni le senarionya ari Sabtu...tunggu le petang sket..happening le nanti...masa tu masing2 tak menoleh..ketuk ketak menaip...dah print...bila editors meeting tentukan page & headline...angkat beg pelan2....cabut hahahaha tak senonoh tul ler...

Itu le..ada yang suka keje arin Sabtu, tenang katanya...ada plak yang boring (cam aku hehehe) sebab aku ni suka jamu mata nengok gelagat orang...suka berada di tempat riuh rendah sebab dalam keriuhan aku boleh dapat privacy...pelikkan? Tapi itu la...aku ni jenis yang senang 'bina kubu' dan boleh plak robohkan kubu tu bila2 masa aku suka...macam susah nak paham jer...hahaha merapu tul pepagi ni..key, nak chow jumpa pak menteri tani...

No comments: